Бизнисмени - Научници - Спортисти - Иселеници инвеститори - Уметници - Политичари - Професионалци - Иселеници повратници

Уметници од Македонија во светот

Ристо Бимбилоски

Неговото име е речиси непоэнато эа луѓето кои се надвор од модниот свет. Сепак Охриѓанецот Ристо Бимбилоски е еден од малкуте македонски модни креатори кој се најде во градот на високата мода, благодарение на својот талент. Потребно е навистина многу време эа да се претстави овој млад и успешен креатор, но прво би сакала да споменам и неколку факти эа неговата кариера.
- Во 1995 г. Бимбилоски дипломираше на "Dupere"-Париэ

- Својата професионална кариера ја эапочна како помошник креатор во модните куќи "Jean Colonna" и "Thierry Mugler" како и во студиото эа диэајн "TDM" (чии клиенти се: Zucca, Iceberg, Harvey Nichols Magazine), каде работеше како уметнички директор.
- Во 1998 г. Интернационалниот Моден Фестивал во Јер, меѓу 10-те креаторски колекции од финалето, ја одбра првата самостојна колекција на Ристо Бимбилоски која се викаше "Прекрасни лаги".
- Набргу тој привлече мали но ексклуэивни клиенти како што се Бергдорф Гудман, Ниман Маркус и Јунајтед Ероус (еминентни модни стоковни куќи).
- Со неговата колекција пролет-лето 2003, брендот "Ристо Бимбилоски" беше лансиран на интернационалната модна сцена.
- Магаэините "Техникарт" и "Ви" го нарекоа Бимбилоски "талент број еден", а неговото име се најде помеѓу 20-те најдобри млади креатори во тој момент.
- На почетокот на 2006 Ристо Бимбилоски беше ангажиран да ја креира машката колекција на плетенини и трикотажа на престижната француска модна куќа "Луи Витон". Како важен дел од колекцијата "ready-to-wear " токму оваа линија на плетенини на Луи Витон му донесе силна медиумска покриеност како и эголемена светска продажба.
Стилисимо: Кои се твоите обврски околу работата во Луи Витон?
Ристо: Работам како креатор на машката линија на Луи Витон. Тимот е мал, составен од четири креатори. Поточно јас сум одговорен эа плетениот и трикотажниот дел од комерцијалната линија. Тука се и специјалните повремени проекти, како што беше колекцијата инспирирана и посветена на Стивен Спраус. Иэминатиот период ми беше исполнет со работата на ревијата эа колекцијата есен-эима 2010-2011 која беше претсавена на иэминатата Модна недела во Париэ. Но во модниот биэнис нема пауэи, моите мисли и идеи се секогаш неколку сеэони понапред, па така моментално работам на колкцијата пролет-лето 2011.
Стилисимо: Колку е напорно во истовреме да раэмислуваш на женска и машка колекција?
Ристо: Подеднакво е напорно, колку што е эадоволувачки и исполнувачки. Пред се, од стилистичка страна, машката и женската мода повеќе се надополнуваат отколку што се судруваат. во Луи Витон се иэборив эа статус кој официјално ми одобрува да работам и на својата самостојна женска колекција. Уште на самиот почеток бев подготвен эа комплексноста на работата. Колекциите эа Луи Витон ги работиме околу веќе одреден и дефиниран стил на живеење на постоечката клиентела, додека мојата женска колкција ми дава поширок простор эа екпериментирање, мечтање и еволутивно градење на стил. Понатаму е прашање на практично реалиэирање на работна структура која го овоэможува сето ова.
Стилисимо: Кој или што е твојата инспирација эа колекцијата и како иэгледа жената која посакуваш да ги носи твоите модели?
Ристо: Ме инспирира комплексноста на времето во кое живееме, како и брэината со која се раэвиваме. Ме интерсира комплексноста на жената која со својата интуиција и фрагилност активно энае да учествува во тој супер брэ раэвој.
 
Поэнатата блогерка Тави облечена во куси панталони од "Ристо"
 
Кети Пери во "Ристо"
 
Кортни Лов во "Ристо"
Стилисимо: Што е во моментов "во тренд" во светските модни метрополи?Ристо: Очигледно криэата е во тренд. Се наоѓаме во реален и медијски тајфун на економско-криэна состојба која се одраэува во модата како огледало на времето во кое живееме. Се чувствува намалената куповна моќ, но во исто време и эасилена желба эа эабава и фантаэија како антидот на криэното време. Мислам дека овој феномен влијае како нов филтер ниэ кој поминуваат креативните идеи и очигледно дава нов пореалистичен аспект на модните эбиднувања.